Eerste dagen, eerste indrukken - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van MarloesMaes - WaarBenJij.nu Eerste dagen, eerste indrukken - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van MarloesMaes - WaarBenJij.nu

Eerste dagen, eerste indrukken

Door: Leandra & Marloes

04 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag om 14.15 was het dan eindelijk zover! Onze afstudeerstage in Curaçao ging dan eindelijk beginnen. Wat hadden we een zin erin!

De vliegreis was soepeltjes verlopen. We hebben voornamelijk film gekeken en muziek geluisterd. Eenmaal aangekomen in Curaçao werden we getroffen door een lading hitte, en daar stonden wij dan te wachten in onze lange broek met trui..
Op het vliegveld werden we gelukkig opgehaald door 2 vriendinnen van Leandra want anders hadden we nooit de weg gevonden.

Na 10 minuutjes rijden waren we er dan, ons eigen appartementje! Het appartement is boven verwachting mooi en we hebben beide onze eigen slaapkamer en badkamer.

Na onze eerste warme nacht slapen waren we al vroeg wakker. We zijn de dag begonnen met sporten en daarna alles regelen zoals een auto en de huur van het appartement. Veel stagiaires arriveren rond deze tijd, daarom is er weinig keuze in een auto. En zonder auto voelen we ons kluizenaren. Uiteindelijk een VW golf gehuurd, een echte rammelbak maar hij doet het.

We wonen net buiten Willemstad, in een rustige buurt: St. Maria. Alles is 5 tot 10 minuten van ons vandaan, maar de weg vinden is nog een hele klus. We gaan straks opzoek naar een benzinestation zodat we kunnen tanken en de boel kunnen verkennen (boodschappen doen, restaurantjes bezoeken, cocktails drinken). Morgen gaan we onze opdrachtgeefster ontmoeten, we zijn erg benieuwd.

Tot snel weer,

Liefs Marloes en Leandra

• 04 Februari 2015 - 14:32

Jessie:

Superleuk allemaal,wens jullie heel veel plezier

Liefs Jessie

• 04 Februari 2015 - 16:21

Jessie (v Wijk):

have fun daar op het mooie eiland!!!!

• 04 Februari 2015 - 16:24

Marie Jose Afd 5:

Hallo marloes en leandra

Ik vind het fijn om zo een beetje op de hoogte te blijven van jullie.Ik wens jullie veel leer plezier en een mooie ervaring van dit alles.
    Marloes de groeten van team

• 04 Februari 2015 - 17:42

Wilma Pool:

Hoi Marloes veel plezier, jammer dat we ons niet meer gezien hebben voor je vertrek.

• 04 Februari 2015 - 19:15

Jos:

En nu genieten! (Ook even naar de westelijke punt gaan). Groetjes Ro & Jo

• 04 Februari 2015 - 22:53

Mellie:

hey levensgenieters, leuk stuk. En je had nog gezeg neuuhhh ik ga niet elke dag wat schrijven. Ik vind t al lang fijn. Lijkt tenniste een beetje of je hier op de bank zIt hahaha. Xxxxx

• 04 Februari 2015 - 23:22

Liza:

Hallo dames!

Een goede start zo te horen!!
    Leuk dat we jullie op deze manier een beetje kunnen volgen.

Groetjes
    Liza

• 09 Februari 2015 - 09:16

Moniek:

Hee Marloes & Leandra,

Wat fijn om te horen dat de reis zo goed is verlopen.
    Heel veel plezier en succes daar! Geniet vooral van het goede weertje :)
    Succes! xx Moniek